• Podpowiemy Ci jak założyć sklep internetowy

E-commerce

  • "I ślubuję ci miłość, wierność i lojalność" Czyli o tym, jak zatrzymać przy sobie klienta?

    Trzeba przyznać, że każdy doświadczony e-sprzedawca potwierdzi te słowa: to lojalni klienci są podstawą w tej formie sprzedaży. Przede wszystkim klienci którzy przychodzą, zrobią zakupy i odchodzą, wiążą się z dużo większymi kosztami, niż ci, którzy robią zakupy regularnie. Ponadto często dzieje się tak, że 80% obrotów sklepu robi 20% klientów (zasada Pareto). Poza tym pozyskiwanie nowych to szansa na to, że i staną się tymi stałymi, więc nie można skupiać się...
    więcej...

  • "Klient nasz pan" Standardy obsługi klienta w usługach - czyli jakim sprzedawcą powinieneś być na codzień?

    Niestety, ale historii na temat zabawnych lub absurdalnych sytuacji związanych z obsługą klienta można by opowiadać wiele i to nie bez powodu. Poza tym dynamicznie zwiększa się liczba osób zatrudnionych w sektorze usług, a każdy operator telefonii komórkowej czy dostawca telewizji satelitarnej posiada własne biuro, za pośrednictwem którego odbiorcy kontaktują się w sprawie zakupionych pakietów. Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący tego, jakie standardy podczas...
    więcej...

  • Co kupuje polski e-konsument? Trendy zakupowe polaków według Zalando

    Trzeba przyznać, że według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2016” 48 procent polskich internautów kupuje online. Ponadto coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy w sieci, a prognozy wskazują, że rynek e-commerce ma wzrosnąć w tym roku o prawie 9 mld złotych. Zdecydowanie jednak najczęściej kupowaną kategorią produktów przez polskich e-konsumentów jest odzież i akcesoria. To właśnie Zalando sprawdziło, co dokładnie kupują Polacy i jakie trendy zakupowe...
    więcej...

  • Sklep internetowy. Czy warto go otworzyć? Część 2

    Musisz wiedzieć, że graczem typu merlin.pl czy euro.com.pl które mają szeroki asortyment i potężne zaplecze raczej nie staniemy z dnia na dzień, nawet z ogromną gotówka w kieszeni, ponieważ są to sklepy które latami budowały swoją pozycję i zaufanie, a to w sprzedaży online jest kwestią najistotniejszą, aby Klient zechciał u nas cokolwiek kupić musi nam ufać. Chodzi oto, że to właśnie strach przed nieuczciwymi sprzedawcami jest największym problemem e-commerce. Dlatego...
    więcej...

  • Sklep internetowy. Czy warto go otworzyć? Część 1

    Wielu ludzi kupuje przez Internet już od dawna, ponieważ jest prościej, taniej i z domu nie trzeba wychodzić jak jest zimno. Dlatego nieważne czy jest to sprzęt RTV, książka, buty czy spożywka – kupić w sieci można właściwie wszystko. Poniżej znajdziesz krótki artykuł, dotyczący tego czy warto założyć sklep Internetowy. Przeczytaj go koniecznie! Fenomen sklepów internetowych Zacznijmy od tego, że praktycznie każda branża ma jest już dość mocno osadzona...
    więcej...